Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Member Pffft like I'll tell you 8DFemale/United States Group :iconthexanafiles: TheXanaFiles
 
Recent Activity
Deviant for 7 Years
Needs Premium Membership
Statistics 449 Deviations 17,151 Comments 50,628 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

deviantID

MissDarkShiva
Pffft like I'll tell you 8D
United States
Current Residence: The deepest reaches of NOWHERE
Favourite genre of music: Emo music! 83
Favourite style of art: MY STLYE
Operating System: I STILL LOVE MY PS2 DX
Skin of choice: Mine plz???
Favourite cartoon character: Naruto, Shikamaru, Lucy/Nyuu, The Climber, and Dood Pallate
Personal Quote: "Eh fuck O__e"
Interests

Donate

MissDarkShiva has started a donation pool!
24 / 500
What do I need them for? Well to give others points, and subscriptions, and maybe some for myself for point commissions :3

The person that gives me my 500th point will get a free commission, a llama and cake! :la:

You must be logged in to donate.
  • Listening to: TBM
  • Reading: The words I type on the screen
  • Watching: Random stuff on Youtube lol
  • Playing: Dragon Age II
  • Eating: Nothing 8D
  • Drinking: Nothing 8D
I am sure most of you either want to strangle me or forgot about be by now >>; In truth I am been VERY busy with RL crap. STILL looking for a job, and have been doing child care as a source of money until then, which isn't much :/ Along with that I... forgot my password here  for awhile *SHOT SO HARD* I shit you all not, I was a derp and forgot my own damn password on here :iconsulkplz: At least I remembered it =u=;;;

ANYWAYS I will try to get on here more often. It's been kinda nice being on my other account Maria-Oregon. Fresh start and everything ya know? But like I had said before many times, if I am not on here, please, please, PLEASE feel free to talk to me on my other account. I won't bite I swear XD;

Shiva out~

AdCast - Ads from the Community

×

Webcam

Comments


Add a Comment:
 
:iconpittens:
pittens Featured By Owner Aug 3, 2012  Hobbyist General Artist
hey chica! been a while. like. a WHILE. o_o school and video games kinda ate up my life but now I'm going to art school and am back to drawing every day! what's happenin?
Reply
:iconmaria-oregon:
Maria-Oregon Featured By Owner Aug 18, 2012
((Well for starters I have this account I go more often now XD; *SHOT* ))
Reply
:iconoro-vaderdragon:
Oro-VaderDragon Featured By Owner Apr 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hello! =) It's been a while!
Reply
:iconspyro-and-cynder-rul:
hy just here to tell you how sary I am about what hapend. I could not talk so I so I was not able to see your wournings and I did not now that, that was cunsidered sealing I hope you can forgive me.
Reply
:iconrylucius:
Rylucius Featured By Owner Jan 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hi there! It's been awhile.

I just want to let ya know that I'm just started opening commissions. That is all!
Reply
:iconlast-legend:
Last-Legend Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
I want to share this XD [link] hilarious
Reply
:iconxdarksoul07x:
xdarksoul07x Featured By Owner Nov 20, 2011  Student Digital Artist
I is Italy!!~ 8D +SHOT+
Reply
:iconmissdarkshiva:
MissDarkShiva Featured By Owner Nov 20, 2011
SWEEEEET~
Reply
:iconxdarksoul07x:
xdarksoul07x Featured By Owner Nov 20, 2011  Student Digital Artist
Yep 8D Veee~
Reply
:iconagency-fonts:
Agency-fonts Featured By Owner Nov 16, 2011
Welcome!
:iconladygaga-ps::iconladygaga-ps::iconladygaga-ps:
Reply
Add a Comment: